
12.05.2026
Ingå Marina on valmis kauteen 2026
Veneilykausi alkaa tänä vuonna tavallista aikaisemmin, ja meillä on ilo jakaa useita positiivisia uutisia kesän kynnyksellä.
Valmistelut satamassa
- Kevään paalutustyöt on saatu päätökseen.
- Café Wilhelmsdalin edustan ruoppaustyöt on toteutettu.
- Vesi on kytketty päälle, ja letkut kärryineen ovat paikoillaan.
Uusi septiasema
Uusi septiasema on nyt asennettu ja toimintakunnossa. Tämä on tärkeä askel palveluidemme kehittämisessä ja parantaa palvelua kaikille veneilijöille.
Parannetut lukot
Lukot, jotka eivät aiemmin toimineet luvatulla tavalla, on nyt sähköistetty. Mekaanisen lukon vieressä on uusi lukija, joka avaa portin kun vie avaimen sen lähelle. Portti voidaan tarvittaessa edelleen avata myös manuaalisesti.
Vierassatama
Vierassataman toiminnasta vastaa tällä kaudella MainServ Oy, jonka tavoitteena on kehittää toimintaa merkittävästi.
Toivotamme sinulle oikein mukavaa ja viihtyisää veneilykesää!